Més enllà del lideratge en audiència del debat nacional, els territorials també han estat ben rebuts pels espectadors amb fibra òptica. S'han situat entre les sis emissions més vistes al prime time, sent el d'Andorra la Vella el que més audiència ha registrat.
És l'oportunitat de tots els candidats en cada contesa electoral per exposar les propostes i contraposar els programes dels rivals. L'objectiu dels mitjans públics, ajudar l'electorat a tenir més clar el vot.
Uns debats, els territorials, que han generat força interès entre els espectadors. Els registres de la fibra òptica d'Andorra Telecom situa Andorra Televisió entre les sis emissions més vistes durant la franja horària de màxima audiència.
El debat més seguit ha estat el d'Andorra la Vella. Es va posicionar com la segona preferència dels espectadors amb un 8% de quota de pantalla només superat per Antena 3.
Les bones dades d'audiència van culminar amb el lideratge del debat nacional, que va atorgar a Andorra Televisió un 15% de quota de pantalla.
Informa: Redacció
Comparteix: