Demòcrates proposa implementar un batxillerat internacional a l'Escola Andorrana

www.andorradifusio.ad

La implementació d'un batxillerat internacional és una de les propostes en matèria educativa de Demòcrates. Els representants de les quatre candidatures prendran part en el debat territorial d'aquesta casa després de l'informatiu.

Demòcrates ha posat el focus aquest divendres en l'educació. Des de la formació volen posar en marxa un batxillerat internacional per facilitar la mobilitat dels estudiants. Una proposta que aniria acompanyada del desenvolupament i l'increment de la llengua anglesa en el sistema educatiu.

A partir de dos quarts de tres, els candidats de les quatre formacions de la territorial d'Andorra la Vella debatran tots els aspectes de campanya un cop acabi aquest informatiu.

Informa: Joel Romero
Imatges: Sergi Linares

Comparteix:

CC aposta per incloure una altra llengua vehicular a l'escola i d'Acord vol revisar la situació de l'ETR de l'Aldosa Les millores al Pas, el medi ambient i la sal a les carreteres centren el sisè dia de campanya a Encamp