Les dimensions del domini i la qualitat de la neu són dos dels factors diferencials que més aprecien els esquiadors i els que han provocat que Grandvalira guanyi usuaris, sobretot de destinacions llunyanes. Així ho ha afirmat la directora general de l´estació, Núria Tarré, que ha destacat l'augment del públic familiar aquesta temporada.
Grandvalira ha registrat un increment del públic familiar d´un 5%. Es tracta d'un client en el qual s´ha fet incidència en les darreres temporades i per al qual s´han creat nous serveis. Hi ha hagut altres activitats que els visitants han aprofitat, com ara la pista d´esquí nocturna, que ha acollit 44.000 usuaris. En general, els clients cada cop valoren més, segons el domini, les activitats alternatives a l´esqui i la diversifació de l´oferta. Aquesta és una de les qüestions que més valora el client. Un altre factor que es valora positivament és la dimensió del domini i la qualitat de la neu. En aquest sentit, des de Grandvalira es destaca com el públic està agraint la gran inversió que l´estació ha fet en canons de neu. Enguany, de fet, s´ha produït un 50% més de neu artificial. Pel que fa als mercats, l´asiàtic i el de l'Orient Mitjà són dos en el quals Grandvalira s´està introduint i espera tenir els primers resultats en tres o quatre temporades. A banda dels mercats tradicionals, l´estació treballa amb procedències llunyanes que cada vegada aporten més clients, com ara Israel, Polònia, els països nòrdics o Singapur.Informa: Ana Alamán