Disney i Andorra Turisme han signat una aliança estratègica per als propers 2 anys. Es tracta d'una col·laboració per promocionar, turísticament, Andorra a Espanya. Andorra Turisme invertirà en aquesta campanya uns 750.000 euros.
Disney col·laborarà amb Andorra Turisme per promocionar el Principat com a destí turístic a Espanya. L'acord, per al 2017 i 2018, està enfocat sobretot al públic familiar amb el lema "Andorra, destí de pel·lícula".
El Principat es relacionarà amb pel·lícules com Frozen, La Bella i la Bèstia, Pirates del Carib i Cars. La campanya de comunicació i màrqueting es desenvoluparà principalment a través dels mitjans de comunicació, estrenes de pel·lícules i concursos de cinema.
El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku ha indicat que hi ha un compromís d'inversió per part de l'ens de 750.000 euros en publicitat. Actualment s'estan dedicant uns 5,5 milions en màrqueting al mercat espanyol, on hi ha "una presència important en mitjans". El cap de màrqueting de Disney Spain, José Vila, afirma que de cara al 2018 "tot està obert però la idea és fer un pla similar al d'aquest any i veure quines novetats es poden incorporar".
L'estrena de "Frozen" el 2013 ja va suposar un primer pas entre Andorra Turisme i Disney per promocionar la imatge del país a l'exterior.
Aquest és l'espot complet d'#AndorraDestinodePelicula
Informa: Marc Guadilla
Imatge: Sergi Linares
Comparteix: