Fem ara un repàs a les notícies que més visualitzacions han acumulat la darrera setmana al web d'Andorra difusió. Són tres: un anunci de canvis meteorològics, les carreteres andorranes convertides en platós publicitaris i els aldarulls nocturns al Pas de la Casa.
Les inquietuds meteorològiques dels internautes han aconseguit enfilar al primer lloc del rànquing de notícies més vistes, una de diumenge passat. Informació que es referia a un canvi imminent en el temps.
També ha despertat interès el fet que marques internacionals importants, com ara Porsche, utilitzin la xarxa viària andorrana com a aparador publicitari mundial. Tot plegat gràcies a la productora andorrana Independent Club.
La problemàtica sobre els aldarulls nocturns al Pas de la Casa arrossega sempre l'atenció de l'audiència. També a internet. El debat sobre aquests episodis amb representants del teixit social de la localitat encampadana, s'ha situat com a tercer contingut més visitat del nostre portal.
Informa: Jordi Cama
Comparteix: