El Contact Center de la Massana tanca el segon any triplicant les xifres de facturació. Amb una quinzena de clients, l´objectiu és ara ampliar el nombre de projectes i tancar el 2018 amb un centenar de treballadors.
El 2017 ha estat un any excepcional per a l'ESPIC. S´ha multiplicat el nombre de clients i de projectes i també el de treballadors. De la trentena que n'hi havia quan es va obrir el Call Center, el director, Joan Foix, vol arribar al centenar a final d'engany. Alguns tenen contractes fixos, d'altres treballen vinculats a un projecte específic.
El primer any la facturació va ser de mig milió d'euros. El segon s'ha tancat triplicant aquesta xifra i superant el milió i mig. Tot i que Foix no vol aventurar-se a fer prediccions, creu que encara hi ha marge de millora i que les xifres d'aquest 2018 seran superiors. Espera arribar als dos milions d'euros.
Actualment treballen a l'ESPIC una seixantena de persones, i entre els clients als quals es dona servei hi ha Caldea, Andorra Telecom, el Govern i una empresa del sector òptic.
Informa: Judit Pedrós
Imatges: Carla Sales / Anna Martí
Comparteix: