El Festival Ull Nu creix amb una nova categoria relacionada a una marca de cotxes i crea el primer concurs MINIcurts. El certamen, que no participarà en la branca oficial, tindrà una primera fase a internet on hauran de demanar el vot i una segona en una plataforma on es decidiran els finalistes.
Feia temps que el festival buscava un motiu per potenciar la creació i aconseguir audiovisuals inèdits creats de principi a fi per a l´ocasió i quin millor company de viatge per aquesta història que un cotxe.
No es busca un anunci. Es tracta d´explicar una història de ficció de 4 a 5 minuts a través d´un audiovisual utilitzant qualsevol recurs creatiu que tingui el cotxe o la marca com a protagonista i per aquells que no tinguin recursos, la marca ho posa fàcil, amb dos vehicles i marxandatge, segons ha explicat Ronald Cabrera, cap d'unitat d´Automòbils Pyrénées
El concurs està obert a menors de 35 anys d´Espanya i Andorra. El vídeo s´haurà de penjar a Youtube o a Vimeo abans del 30 de novembre donar-se d´alta a la plataforma que es pot trobar a la pàgina d´Ull-nu a Facebook per aconseguir ser un dels tres més votats. L'1 de desembre s'obrirà el procés de votació, els tres més votats seran finalistes i participaran en el festival, ha informat Johnattan Fernández, cap de comunicació del festival.
I el premi? 600 euros per al guanyador. Els finalistes rebran un premi experiència i veuran el seu treball projectat a la propera edició d´Ull-nu al febrer del 2017.
Informa: Rosa Alberch Imatges: Meri Bellosta
Comparteix: