El Govern destaca la importància que els clients de Vall Banc hagin recuperat la normalitat. Així ho ha dit el ministre portaveu, Jordi Cinca, que ha recordat la conveniència que tothom s´informi a les oficines del banc sobre la seva casuística i com resoldre-la. Cinca també ha dit que aquells clients que no han passat a Vall Banc són informats dels motius pels quals són rebutjats i i de la documentació que han d´aportar per ser acceptats.
Jordi Cinca creu que els clients de Vall Banc es troben en una fase inicial d'informar-se sobre els seus comptes. Per això ha recordat la conveniència que els clients vagin a les oficines per saber amb detall la seva casuística i com resoldre incidències si en tenen. Però en qualsevol cas ha destacat el fet que hagin pogut recuperar la normalitat: "L'important és haver restablert aquesta situació de normalitat i que la immmensa majoria de clients puguin veure aflorar el seu compte i tinguin un horitzó molt més clar", ha destacat el ministre portaveu.
Cinca també ha assegurat que des de BPA s´informa els clients que no han estat traspassats a Vall Banc.
Pels que fa als clients sospitosos de blanqueig també se'ls informarà dels passos que seguirà l'AREB amb la UIFAnd.
Informa: Andrés González-Nandin
Comparteix: