El Govern destaca que els clients de Vall Banc "vegin aflorar el seu compte"

www.andorradifusio.ad

El Govern destaca la importància que els clients de Vall Banc hagin recuperat la normalitat. Així ho ha dit el ministre portaveu, Jordi Cinca, que ha recordat la conveniència que tothom s´informi a les oficines del banc sobre la seva casuística i com resoldre-la. Cinca també ha dit que aquells clients que no han passat a Vall Banc són informats dels motius pels quals són rebutjats i i de la documentació que han d´aportar per ser acceptats.

Jordi Cinca creu que els clients de Vall Banc es troben en una fase inicial d'informar-se sobre els seus comptes. Per això ha recordat la conveniència que els clients vagin a les oficines per saber amb detall la seva casuística i com resoldre incidències si en tenen. Però en qualsevol cas ha destacat el fet que hagin pogut recuperar la normalitat: "L'important és haver restablert aquesta situació de normalitat i que la immmensa majoria de clients puguin veure aflorar el seu compte i tinguin un horitzó molt més clar", ha destacat el ministre portaveu.

Cinca també ha assegurat que des de BPA s´informa els clients que no han estat traspassats a Vall Banc.

Pels que fa als clients sospitosos de blanqueig també se'ls informarà dels passos que seguirà l'AREB amb la UIFAnd.

Informa: Andrés González-Nandin

Comparteix:

Liberals i empresaris coincideixen en la necessitat de mantenir l'acord duaner L'aigua d'Escaldes ja és apta per al consum humà