El liberals critiquen que l’enquesta als usuaris d’atenció domiciliària es fes abans d’apujar els preus

www.andorradifusio.ad

El grup liberal vol més informació sobre el servei d'Atenció Domiciliària. Valora positivament les bones notes que els usuaris van donar-li en la darrera enquesta, però critica que aquesta es fes abans de l'augment de preus del servei.

Els liberals no tenen clar que el traspàs de competències del servei d'Atenció Domiciliària al Govern hagi servit per millorar el servei als usuaris, tot i que reconeixen que encara ha passat poc temps des del canvi i que, per tant, hi ha marge de millora.

El ministre va explicar aquesta setmana que els usuaris van respondre, en una enquesta, que el seu grau de satisfacció era majoritàriament bo o excel·lent. La consellera liberal Judith Pallarés creu que la resposta podria haver estat diferent si s'hagués fet després de l'augment de preu del servei. Explica que "abans un usuari pagava uns cinc euros i el 22 de gener es va enviar una carta informant que es pujaria a nou euros l'hora". La consellera ha indicat que s'ha fet una demanda d'informació per saber si realment els usuaris hi estaven d'acord en l'augment.

També han formulat diverses demandes d'informació per saber quin organigrama té el SAD, quin és el temps de resposta, quant personal hi treballa i quin és el sou habitual, si hi ha hagut baixes o noves incorporacions o si es farà una enquesta de satisfacció als treballadors.

Informa: Judit Pedrós
Imatge: Anna Romagosa

Comparteix:

Creix la desocupació i cau en picat l'oferta de feina al gener Gallardo valora els intents per evitar la vaga però aposta per replantejar la reforma de la Funció Pública