L´estand dels l'automòbils és un dels que més visites genera durant la fira. Després d´uns anys presidits per la crisi, que va afectar les vendes, el sector ha iniciat una tímida recuperació que ha generat des de començaments d'any un creixement d´entre el 10 i el 15%.
La fira és un bon aparador que les marques aprofiten per presentar les novetats. Nous models i propostes per a totes les economies. A més, durant la fira les ofertes especials atreuen possibles compradors que esperen aquest esdeveniment per plantejar-se la compra d´un nou cotxe o motocicleta. En general les marques valoren en termes positius l´impacte que la fira té sobre les vendes. En ocasions les vendes no es fan directament al recinte pero s'estableixen els contactes perquè a curt termini s´acabi fent la transacció comercial.
Segons els professionals divendres a la tarda es va notar un sensible augment de visitants, una línia que es va mantenir dissabte a la tarda i que s'espera que es confirmi durant el dia d´avui. Tothom coincideix a assenyalar que en aquesta edició s´ha notat un increment de l´interès dels possibles compradors.
Informa: Joan A. Sarmiento Imatges: Víctor Reolid
Comparteix: