Escenificació de la separació d´Ensisa i SAETDE en la presentació de les activitats d´estiu d´aquesta temporada. Ensisa ha presentat les activitats del sector i el director general ha explicat que la societat seguirà treballant en el dia a dia a l´espera de les negociacions de la dissolució de Grandvalira. Pel que fa a les activitats, destaca el Family Park de Canillo, amb el qual s´espera superar els 20.000 visitants de l´any passat.
Grandvalira sempre havia presentat les activitats d´estiu de tots els seus sectors amb el director de Nevasa al capdavant; però aquest dijous, ha estat només Ensisa qui ho ha fet, tot i que encara sota el paraigua de Granvalira. El director general de la societat, David Hidalgo, afirma que "treballen pel client, que no ha de rebre cap perjudici per les desavinences". Afegeix que "a dia d'avui la situació és la que és i seguim treballemt com hem fet sempre". Les societats s'aniran preparant per a tots els escenaris possibles, ha dit deixant clar que "són qüestions estratègiques" que ara per ara no es faran públiques.
El director d´Ensisa ha volgut subratllar que la pèrdua de la marca Grandvalira encara no ha estat acordada i ha insistit que, tant aquesta decisió com el futur dels treballadors de Nevasa, està en mans dels accionistes, que són qui han de gestionar aquesta situació.
Hidalgo també ha insistit que les activitats d´estiu no estan integrades en els diversos sectors, a diferència del producte d´hivern, i que el perfil del visitant també és diferent. Per tant, considera que no hi haurà afectació en l'afluència de visitants.
L´activitat estrella del sector és el Family Park de Canillo i la seva tirolina; l'any passat es van rebre 20.000 visitants, una xifra que s´espera superar aquest estiu. Com a activitats principals, també destaca el kàrting dels germans Gené i el golf de Soldeu, on tindran lloc quatre tornejos aquesta temporada.
Informa: Laia Ferré Marot
Imatges: Jordi Seabra
Comparteix: