Els comerciants del Pas de la Casa van acollir amb escepticisme la possibilitat de convertir la localitat en una zona outlet. Tot i agrair les explicacions del pla estratègic per part del ministre Camp, els comerciants mantenen les reserves al voltant de la viabilitat de la proposta.
El ministre de Turisme i Comerç ha exposat els punts del pla estratègic del Govern per reactivar el turisme de compres i les propostes que es volen aplicar al Pas de la Casa. Camp ha explicat que es vol generar diversificació de l´oferta més enllà del tabac i alcohol, mantenir els preus competitius i poder recuperar el client de més poder adquisitiu. De totes les accions que es volen dur a terme, l'outlet és la que continua envoltada d'interrogants pels comerciants. El ministre però ha assegurat que "si una majoria aclaparadora no ho vol, són ells qui han de fer el canvi i si no hi aposten, ens quedarem com estem".
Els comerciants són reticents a la creació de botigues outlet perquè donen mala imatge. Segons el president de l'associació de comerciants Iniciatives Publicitàries, l'opinió dels botiguers del Pas està força dividida, en funció del tipus de comerç.
On sí hi ha unanimitat és en la creença que el plantejament d'aquestes propostes és el punt de partida davant la necessitat de reactivar el turisme de compres al Pas.
Informa: Ivan Álvarez Imatge: Sergi Linares
Comparteix: