Els projectes d'emprenedors del LAB Impact Andorra comencen la segona fase

Els quatre projectes d'emprenedors del LAB Impact Andorra de Mora

Els quatre projectes d'emprenedors del LAB Impact Andorra de MoraBanc i Ship2B han començat aquest dimarts la segona fase del programa. En aquesta segona etapa, els quatre emprenedors entren en fase de formació intensiva i presencial al Principat, són unes jornades intensives on perfeccionen el seu pla de negoci amb el suport dels professionals de Ship2B i de mentors especialistes en diferents camps. El programa LAB Impact Andorra és el programa que respon a les sensibilitats que MoraBanc té envers els emprenedors del país, està associat amb la Fundació Ship2B i els quatre projectes que estan participant en la segona fase són: Vilbor, Votestore, T-Care i Andorra Market Place.

Aquesta iniciativa, de MoraBanc i amb la col·laboració de la Fundació Ship2B, dona suport als emprenedors del país. Aquest dimarts ha començat la segona fase del programa, on duen a terme tres jornades intensives que els ajuden a perfeccionar el seu pla de negoci amb el suport dels professionals de Ship2B i de mentors especialistes en diferents camps. La sala d'actes de MoraBanc s'ha convertit en un laboratori d'emprenedoria on els participants poden interactuar enriquint els seus projectes i reben formacions en forma de taller sobre conceptes com la millor manera de conèixer el client potencial, com monetitzar el projecte, models de finançament i màrqueting i vendes, entre d'altres.

La segona fase acabarà amb una exposició dels projectes per part dels participants davant d'un jurat que seleccionarà un dels emprenedors i passarà a la tercera i última fase del programa. El guanyador podrà fer el programa d'acceleració de quatre mesos amb la Fundació Ship2B. MoraBanc respon a les sensibilitats que té envers els emprenedors amb aquest programa, el resultat de l'associació amb Ship2, considerada la millor acceleradora privada d'Espanya, segons el rànquing Funcas del 2016-2017.

Els quatre projectes finalistes tenen propostes diferents. Andorra Market Place és un projecte que vol oferir al petit i mitjà comerç l'opció d'obrir el seu negoci a l'activitat per Internet. T-Care és una proposta emprenedora que vol treballar diferents possibilitats relacionades sempre amb el te, la salut i la filosofia 'slow' que l'acompanya. D'altra banda, Votestore vol aportar un valor al mercat immobiliari i als barris afavorint el lloguer de locals comercials buits. I finalment, Vilbor és una marca d'esquí artesanal de producció sostenible i impacte social.

Informa/imatge: Agència ANA

Comparteix:

Calvó demana temps perquè la policia i l'administració acabin la investigació sobre l'ós Saetde fa una proposta per adquirir la majoria d'accions d'Arcalís i oferir un forfet conjunt amb Pas-Grau