Les empreses aposten per tenir presència a la xarxa

Durant el 2013 gairebé les tres quartes parts de les empreses d'E
Durant el 2013 gairebé les tres quartes parts de les empreses d'Europa amb un mínim de 10 treballadors contractats, disposaven de web. Això suposa un increment de 6 punts en comparació amb el 2010. Durant més d'una dècada s'han produït canvis en el contingut dels webs de les empreses, que han passat de ser estàtics a ser interactius i a disposar d'aplicacions per fer comandes per internet o d'enllaços a xarxes socials.
L'ús de les xarxes socials permet a les empreses millorar la imatge corporativa i la presència a internet. Els líders són xarxes gratuïtes, com ara Facebook; però també webs d'intercanvi de continguts multimèdia com ara YouTube. Els blogs, microblogs i Twitter, així com altres eines d'intercanvi de coneixements basades en el sistema wiki completen la llista. La tendència és que les xifres d'ús segueixin en augment. Especialment aquí a Andorra, on la intenció del Govern és caminar cap a un 'smart country', amb totes les empreses i serveis accessibles a la xarxa.Informa: Rubén Carcellé

Comparteix:

L'IGI perjudica el petit comerç Segueixen les negociacions per les transferències comunals