Encara queden 1.700 clients i 1.500 milions d'euros que no han passat a Vall Banc

Dos anys després de la intervenció de BPA, el 94% dels clients i
Dos anys després de la intervenció de BPA, el 94% dels clients i el 70% dels saldos han estat traspassats a Vall Banc. Són dades facilitades per l'Agència de Resolució d'Entitats Bancàries.
Això significa que a l'entitat intervinguda encara hi ha uns 1.700 clients amb els comptes bloquejats, per un valor que ascendeix a 1.500 milions d'euros. En el segon aniversari de l'esclat de la crisi financera més greu d'Andorra, el Govern considera que, malgrat alguns serrells pendents, l'afer BPA s'ha pogut resoldre satisfactòriament, ja que els clients no han perdut diners, la plaça financera no s'ha vist arrossegada i s'han pogut salvar el màxim nombre de llocs de treball gràcies a la posada en marxa de la nova entitat.

Informa: Agència ANA

Comparteix:

Sis empreses aspiren a l'adjudicació de les obres del ràfting a Sant Julià 347 fulls constaten les comunicacions entre autoritats americanes, espanyoles i andorranes sobre BPA