Epizen tanca l'agost amb èxit de visitants i vendes

El centre comercial lauredià ha rebut aquest agost&nb

El centre comercial lauredià ha rebut aquest agost 300.000 clients. Coincidint amb el primer mes d'obertura ha assolit l'objectiu d'esdevenir un nou motor turístic i econòmic.

El nou centre comercial de Sant Julià de Lòria, que va obrir aquest agost, ha acollit un alt nombre de clients, prop d'uns 300.000. Edgar Martínez, director d'Epizen, ha valorat molt positivament aquest mes i està satisfet d'haver assolit els objectius establerts: convertir-lo en un nou motor del territori, un nou dinamitzador econòmic i turístic, i una nova destinació del Pirineu. Tenint en compte que només un 35% de visitants han estat residents, la resta ha estat principalment turistes d'Espanya i França

Un dels espais més concorreguts és el nou Carrefour, sent el més innovador i modern del país, amb més de 36.500 referències i 7.000 metres quadrats de superfície de venda. Tot seguit, la botiga d'electrodomèstics electrònics IO Electro&Home, també ha rebut un elevat nombre de visites, especialment del públic jove. 

El centre comercial, que dona feina a 400 persones, disposa d'un aparcament gratuït de 1.000 places i aviat oferirà punts per a la càrrega de vehicles elèctrics. A més, també incorporarà un innovador programa d'atenció al client, amb personal d'acollida per als que visitin el centre per primera vegada. 

Informa: Redacció

Comparteix:

Dia de Meritxell 2022: què s'hi podrà fer? Un camió cisterna ha bolcat a la carretera entre l'Aldosa i Anyós