El primer shopping day de Vivand ha estat tot un èxit, segons les primeres valoracions que es feien aquest matí des de la corporació. L'eix comercial escaldenc s'ha omplert de turistes i andorrans que han trobat a la seva disposició un munt d'estands, comerços, promocions i activitats per a la canalla.
Amb una inversió de 15.000 euros, 70% inferior a l'última Nit Vivand, l'activitat per dinamitzar el centre del país allarga horaris i porta l'activitat al carrer des de primera hora del matí. Es tractava de promocionar els atractius de la propera temporada sota el títol "De cap a l'hivern". Els qui s'hi han atansat han gaudit de les ofertes de més d'un centenar i mig de comerços, els camps de neu o Caldea i Innuú, entre altres.
El canvi d'estratègia s'ha basat sobretot a no cansar el públic i per la proximitat d'altres propostes comercials properes.
Les activitats es desplegaven des del CIAM fins al carrer de la Unió.
Informa: Rubén Carcellé Imatge: Lluís Calvo Locució: Joan López
Comparteix: