La segona edició del ComARTpedrosa celebrada aquest cap de setmana al refugi del Comapedrosa ha tornat a ser tot un èxit de participació i de creació. El festival, organitzat pel col·lectiu Mountain Alchemist, ha atret novament els seus seguidors fidels, que no han perdut l'ocasió de desplaçar-se al refugi més alt del país. També han aconseguit un altre dels objectius: sorprendre els excursionistes, assolint un 100% d'ocupació del refugi en una nit plena de creació.
Música, teatre, escultura, il·lustracions i projeccions i tot en un entorn màgic com és la muntanya més alta d'Andorra. El ComARTpedrosa i la barreja de l'art amb la naturalesa ha deixat un any més un bon regust de boca.
En aquesta edició, Lluís Casahuga, Èric Rossell, David Font i Patxi Gómez han tornat a posar el punt musical amb algunes peces escrites específicament per a l'ocasió i acompanyat d'un treball audiovisual de la mà de Jason Morillon i d'il·lustracions de Martin Blanco.
De Morillon també es va poder veure el curt 'Doll', basat en la pèrdua d'una persona estimada. Un curt que juga amb la paraula anglesa 'Doll', que significa 'nina', però que en català representa la pèrdua d'un ésser estimat. El públic del ComARTpedrosa també va poder veure en primícia l'estrena del nou curt d'Héctor Mas l''Ou de Fabergé'.
La part escultòrica va venir de mans de Sara Valls, amb la seva obra 'Impertorbable Europa', un cub amb una porta i una clau que no arriba al pany. Una manera d'exposar la problemàtica que viuen els refugiats amb Europa i que va escenificar Mireia Escalé en un monòleg sobre l'obra.
Una barreja de creació artística amb diferents disciplines que va atreure un nombrós públic, i que en garanteix la continuïtat de la tercera edició del ComARTpedrosa.
Informa: Anna Pifarré Locució: Yasmina Canedo
Comparteix: