Èxit en la primera edició del concert solidari Mamapop contra el càncer de mama amb més de 800 espectadors. Els beneficis del concert aniran destinats a l'Assandca i a sufragar els costos dels desplaçaments dels pacients a Barcelona o Tolosa per rebre tractament.
El Centre de Congressos d'Andorra la Vella ha fet el ple aquest dissbate a la nit amb un públic entregat per donar suport a la lluita contra el càncer de mama.
'Mampop' és un espectacle únic que va néixer a Lleida, on ja se n'han fet tres edicions, i que recapta fons per a la investigació sobre el càncer de mama.
Els beneficis del primer concert a Andorra aniran destinats íntegrament a l'Associació Andorrana contra el Càncer.
El repertori d'aquest primer concert al país s'ha centrat en els clàssics espanyols de pop rock dels 80. Trenta-vuit músics s'han unit per interpretar temes de Loquillo, Mecano o Alaska. Entre el públic que no va deixar de ballar, hi havia personalitats del país que han donat suport a la causa, com la subsíndica Mònica Bonell i els consellers Pere López i Ferran Costa.
L'organització del concert ha agraït l'acollida de la iniciativa i s'espera que aquest concert es pugui repetir cada any.
Informa: Laia Ferré Marot
Imatges: Jaume Sastre
Comparteix: