FEDA i Unicef han renovat l´acord de col·laboració per una campanya més. Enguany la companyia ha decidit donar dos euros per cada visitant que tingui en els mesos d´agost i setembre.
Serà una aportació que es farà tant pels qui visitin el Museu de l´electricitat com pels que vagin al Camí hidroelèctric. La intenció és recaptar uns 4.000 euros, el doble de diners que es van aconseguir en la col·laboració del 2015. A banda, també col·locaran una guardiola perquè tothom que vulgui participar-hi ho pugui fer.
Tal com ha indicat el director general de FEDA, Albert Moles, "part d'aquests problemes estan creats pel canvi climàtic, com el Niño". En aquest sentit, ha afegit que "com a empresa del sector energètic ens hi volem implicar". Des d´UNICEF, la seva presidenta recorda que "amb esforços, prevenció i tractament es poden salvar els nens de la desnutrició". Palau ha repetit que "un tractment val un euro al dia, i considerem que amb 21 dies un nen es pot salvar. Si fem números, amb 10 entrades podríem tenir fer que un nen se salvés".
Informa: Judit Pedrós Imatges: Jordi Seabra
Comparteix: