"Femina Feminae" tanca amb 17.400 visitants i més públic d'Andorra

www.andorradifusio.ad

"Femina Feminae" tanca després de gairebé un any d'una mostra que ressegueix tres segles d'art des d'un punt de vista femení. Ho fa amb increment de visitants, amb més presència de públic local i escolars i, sobretot, havent complert la missió d'oferir al visitant una experiència diferent.

17.400 visitants, un augment del 4%. Important creixement pel que fa al públic d'Andorra i també de la part pedagògica, amb moltes més visites d'escolars.

Xifres que deixen clar que el museu Carmen Thyssen ha crescut en l'any que ha passat amb "Femina Feminae". Però, més enllà d'haver crescut més o menys, els responsables del museu busquen generar una experiència interactiva amb el visitant. Per tant, la intenció és fidelitzar el públic més que no pas massificar la instal·lació, han afirmat el director artístic Guillermo Cervera, i el gerent de la Fundació, Pep Farràs.

“El que hem de valoritzar no és quanta gent pot entrar aquí dins sinó de quina manera entren, si n’estan gaudint, si aquest equipament és sostenible, si el que se’ls està donant és de qualitat…", reflexiona Farràs defensant "un projecte més orgànic".

Per això s'ha potenciat, i es potenciarà en el futur, la vessant pedagògica, entre d'altres, per educar els nens en l'art. També l'acceptació entre el públic local perquè visiti l'espai i perquè hi vulgui tornar.

Tot plegat són alguns dels eixos que "Femina, Feminae" comparteix amb la seva successora, de la qual sabem el nom i poca cosa més. "Influencers en l'art. De Van Goyen al pop art" obrirà portes el pròxim 6 d'octubre i, tot i que no han volgut donar pistes, els responsables del Thyssen avisen que valdrà molt la pena.

Informa: Jordi Cama
Imatges: Jordi Seabra

Comparteix:

La filial espanyola d'Andbank incrementa els beneficis un 37% respecte l'any anterior Dàmaris Gelabert actuarà el 5 d'octubre a Encamp