Ple en el darrer dia d'obertura del Bike Park, amb l'entrada gratuïta per acomiadar la temporada. Un estiu amb 106.000 visitants i un augment en les vendes del 13%. Enguany els darrers quatre mesos han suposat per a l'estació prop de l'11% de la facturació anual de Vallnord - Pal Arinsal.
La meteorologia ha fet que el domini hagi pogut garantir l'obertura del 100% de les pistes durant tota la temporada d'estiu, i a això s'hi ha sumat l'ampliació de l'oferta d'activitats tant al Mountain Park com a l'Snowplus. En total, Vallnord - Pal Arinsal ha recaptat gairebé dos milions d'euros, que suposen prop de l'11% de la facturació de tot l'any i superen els objectius de la marca. Les vendes han augmentat un 13%, més del 10% que al 2018.
Pel que fa a l'afluència de públic, també s'han superat els objectius inicials de l'estació. Han estat 106.000 clients de Catalunya, el sud de França, el Regne Unit, Andorra i Portugal. Afluència que s'ha pogut veure aquest matí, amb cues ja a les taquilles de l'edifici del Telebabina i les pistes plenes d'esportistes.
La venda de forfets de dia s'ha incrementat un 6%, mentre que la reserva de paquets amb restauració ha crescut un 8% en comparació amb l'any passat. La majoria de paquets s'han comprat en línia, la reserva dels quals ha augmentat el 90%, així com també la venda dels forfets o la reserva d'activitats a través del web.
Tot això a l'espera de la temporada d'hivern, que està previst que comenci el 30 de novembre i s'allargui fins al 13 d'abril. Abans, però, pensant també en la dinamització de la parròquia, l'estació ha preparat una activitat més coincidint amb Halloween i Tots Sants. Del 31 d'octubre al 3 de novembre convertirà l'edifici del telecabina en un passatge del terror, amb efectes especials i actuacions teatralitzades.
Informa: Tatiana Navarro
Imatge: Kevin Ribeiro
Comparteix: