La Fira de serveis digitals d'Andorra connecta l'oferta i la demanda de la digitalització amb una quarantena de proveïdors

www.andorradifusio.ad

La primera Fira de serveis digital d'Andorra acull una quarantena de proveïdors i uns 150 assistents. Empreses de diferents sectors han exposat els seus serveis i han pogut interactuar amb clients potencials amb l'objectiu de connectar l'oferta i la demanda en l'àmbit de la digitalització.

La digitalització és una de les característiques imprescindibles per al creixement de les empreses i la Fira de serveis digitals d'Andorra l'ha impulsat. És la primera vegada que es celebra amb l'objectiu d'acompanyar els negocis en la recerca de relacions empresarials i internacionalitzar-se. 

David Vicente, director del Programa de Transformació Digital d'Andorra, destaca que "les empreses entenguin qui són, quina és la seva estratègia, a quins mercats volen treballar, quines són les seves capacitats i quins són els seus recursos".  Així doncs, aquest catàleg, "ha de permetre el contacte entre l'oferta i la demanda que entenem que és important per activar l'economia del país", afegeix Vicente. 

L'esdeveniment s'ha dividit en tres espais: tecnologia i ciberseguretat, empresa digital i client digital. Una quarantena de proveïdors han presentat els seus serveis a potencials clients amb la intenció de poder establir relacions i també col·laboracions amb altres empreses. 

Laura Thiers explica que des de Xarxa Soft tenen projectes "per ajudar a les empreses a digitalitzar-se, a tenir uns costos més baixos perquè puguin treballar millor i més ràpid". Per la seva banda, Jordi Celades, de Diquital, també considera positiu "que hi hagi activitats com aquesta a Andorra", ja que "és una bona oportunitat de connectar empreses que donen serveis amb clients que necessiten aquests serveis".

El teixit empresarial d'Andorra està format en un 90% per microempreses i aquestes són les que tenen més barreres a l'hora de digitalitzar-se. Per això, la fira vol aconseguir que les empreses arribin al nivell de maduresa òptim. 

Informa: Neus Vila
Imatges: Fernando Montero

Comparteix:

La ruta de la tapa de Sant Julià de Lòria ven més de 5.000 racions en cinc dies La CASS no preveu licitar el projecte de la clínica de Santa Coloma fins a l'any vinent