Tot i que encara no s'ha acabat el primer cap de setmana de l'Andorra Shopping Festival, el ministre de Turisme, Francesc Camp, s'ha mostrat molt satisfet amb l'arrancada. La gran afluència de visitants, coincidint amb aquest pont de l'1 de novembre, li fan pensar que es podria superar la xifra de creixement de visitants del 4%, en relació amb l'any passat.
El formigueig de gent que omplia l'eix comercial central aquesta tarda fa preveure que l'Andorra Shopping Festival 2018 pot ser tot un èxit. Des d'Andorra Turisme es mostren molt satisfets amb la resposta de visitants d'aquest primer cap de setmana. El bon temps i els quatre dies del pont de Tots Sants hi han ajudat. A banda de fomentar les compres, però, l'objectiu també és que la gent gaudeixi de la resta d'atractius del país.
Camp ha recordat que després d'uns anys de molt creixement, enguany està costant més. Ara bé, amb aquesta sisena edició, ha donat l'Andorra Shopping Festival per consolidat i s'ha mostrat optimista de poder créixer, en nombre de visitants, per sobre de la xifra del 4% marcada.
Les activitats infantils, musicals i de lleure al voltant de l'esdeveniment continuaran demà i tota la setmana vinent. Amb l'entrada al novembre, doncs, deixem enrere un mes d'octubre que des del ministeri de Turisme confien que haurà estat bo i que denota la tendència positiva de les últimes temporades de tardor. Ara el repte segueix essent la primavera.
Informa: Laura Massegú
Imatges: Fernando Montero
Locució: Anna Ginestà
Comparteix: