El Futbol Club Andorra va engegar ara fa uns mesos el projecte Empresa Tricolor, per crear comunitat amb el teixit empresarial. Fins al moment n'hi ha una quarantena, però l'objectiu és arribar a un centenar.
El futbol com a dinamitzador empresarial. Aquesta és la premissa d'Empresa Tricolor, un projecte del FC Andorra que ja aplega una quarantena de participants. Tot un "vehicle per fomentar la cohesió de les empreses i el sentiment de pertinença entre l'aficionat i l'empresariat", segons el esponsable comercial i de negoci del FC Andorra, Sergio Peiró.
Però, per què van engrescar-se les empreses? Algunes per sortir del seu sector, altres perquè estan en fase de creixement i se senten "identificats" amb el club i altres, simplement, per col·laborar amb una entitat "referent a Andorra".
A banda d'abonaments i publicitat, què n'esperen obtenir? Doncs des d'aconseguir "més clientela i fer país" a obtenir "més visibilitat" i conèixer altres empreses amb les que compartir una visió comuna.
A curt termini, el club vol engegar alguns esdeveniments per crear punts de trobada entre els participants i establir sinergies.
Informa: Joel Romero
Imatges: Nil Forcada- Ricard Tenza
Comparteix: