Naturland, la nova marca per Naturlàndia, depèn de renegociar el deute i que el pla de negoci sigui generador de nous ingressos. Així s'ha posat de manifest durant la junta general ordinària de Camprabassa.
El futur de Naturland, la nova denominació de Naturlàndia, depèn en part de la capacitat per renegociar o ajornar el pagament del deute contret amb entitats bancàries i amb l'accionista majoritari.
Dijous es van aprovar els comptes de l'exercici passat, que preveuen un saldo negatiu de 2 milions d'euros, el doble que el 2019. Això fa que les pèrdues acumulades en els catorze anys d'existència de l'ecoparc siguin de 20 milions d'euros.
Es confia que el nou pla de negoci presentat per la direcció, que pretén conèixer la capacitat de l'empresa per generar ingressos a curt termini i suficient efectiu per fer front a les obligacions immediates, sigui el revulsiu que necessita l'ecoparc per garantir la continuïtat.
Com la resta del sector turístic Naturland espera amb optimisme la temporada d'estiu, on es preveu millorar considerablement les xifres del 2020, quan es va registrar un descens del 48% dels visitants, del 35% de les vendes i del 33% dels ingressos.
La nova campanya donarà sortida al canvi de nom de l'ecoparc. La nova marca s'ha presentat a la junta general de Camprabassa així com la nova estratègia, que vol defugir del concepte de parc d'atraccions i centrar-se a oferir una oferta basada en la natura, el medi ambient i les emocions.
Informa: Joan A. Sarmiento
Locució: Ana Alamán
Comparteix: