Grandvalira confia seguir creixent per sobre del 10% en l'afluència de visitants a l'estiu. Augmenta l'oferta i entre les activitats per a aquesta temporada incorpora el tobogan alpí que ja va funcionar a l'hivern.
Superats els esculls de l'any passat amb el risc de dissolució, Grandvalira aposta amb fermesa per les seves activitats d'estiu. Que aquest any compten amb les propostes d'Ordino Arcalís i l'oferta de Saetde.
Tot plegat convida a l'optimisme i permet pensar en un creixement que segueixi sent de dos dígits quant a nombre de visitants. El director general, Alfonso Torreño, indica que "el repte és estar per sobre del 10% i, per sobre d'això, continuar complementant l'oferta global d'Andorra".
S'espera que el magic gliss, el tobogan que ja ha funcionat a l'hivern, sigui un dels atractius destacats. Segons Torreño va tenir "més de 14.000 visitants a l'hivern, i l'objectiu era arribar als 25.000 sumant l'estiu". Així que preveu "superar de llarg aquesta xifra" i destaca que dona l'oportunitat "oferir un producte més jove dins l'oferta familiar".
El Family Park i l'Abarset enceten temporada d'estiu el 22 d'aquest mes i s'hi aniran afegint altres activitats com el camp de golf de Soldeu o l'obertura del Funicamp.
Les rutes guiades amb accés als refugis o l'oferta gastronòmica són altres dels atractius amb els quals Grandvalira espera seguir creixent.
Informa: David Domingo
Imatges: Jordi Seabra-Grandvalira
Comparteix: