Grandvalira fitxa la fundació Alícia per buscar l'excel·lència gastronòmica

www.andorradifusio.ad

Grandvalira aposta per convertir l´oferta de restauració en un valor afegit com a complement de l'esquí. Per això ha signat un acord de col·laboració amb la fundació Alícia per millorar-la. Actualment el domini esquiable compta amb 60 punts de restauració amb ofertes diverses.

La fundació Alícia s'ha convertit en un referent de la gastronomia, per la seva innovació i recerca constant de novetats. Seran els encarregats de situar l'oferta de restauració de Grandvalira en un esglaó superior. Fidels a la tradició culinària del Pirineu, l'objectiu és que el menjar sigui un element diferenciador.

Així ho confirma el responsable de cuina de la Fundació Alícia, Marc Puig-Pey, qui creu que "és molt bo, perquè et dóna una diversificació molt àmplia que tu pots treballar a la teva manera i pots dir que estàs fent cuina tradicional de muntanya, cuina andorrana".

Actualment la restauració se situa com la segona fon d'ingressos més important de Grandvalira. Gràcies als canvis aplicats els darrers temps, la valoració dels clients sobre l´oferta gastronòmica de l´estació ha millorat substancialment.

"Havíem detectat que la valoració que es feia de la restauració a pistes no era la millor possible", reconeix el director, Alfonso Torreño. La nota estava per sota del 6. Ara està en un 8,4, "la millora és brutal", celebra Torreño.

Com a productes identificatius de la gastronomia que s'oferirà, s´han elegit el brou i la llosa. Per tal que la nova filosofia que vol aplicar la fundació Alícia prosperi, des del juliol el personal que atén els restaurants de l´estació segueix formacions específiques a càrrec d´especialistes de la fundació.

Informa: Joan A. Sarmiento
Imatges: Jaume Sastre

Comparteix:

La major part de l'aigua de la xarxa és de qualitat bona o excel·lent Conchita i Diego Martín porten els seus nous treballs al Centre de Congressos