Els socis de Grandvalira intenten que la marca es pugui mantenir més enllà de dos anys. Així ho ha indicat el director de Nevasa, que ha explicat que es vol afectar el mínim possible els clients amb el trencament. L'estació preveu créixer enguany un 2%, el mateix creixement que preveu Vallnord. Tant Pal-Arinsal com Ordino-Arcalís afronten la temporada amb plans directors per consolidar el creixement dels darrers anys.
A menys d'un mes per començar la temporada, les estacions d'esquí han presentat les novetats per a enguany. Grandvalira ha invertit onze milions d'euros, destinats especialment en l'agilitat dels clients, per tal que hagin d'esperar el menys possible en remuntadors. S'espera créixer un 2%.
El director general de Nevasa, Alfonso Torreño, ha deixat clar que l'estació treballa perquè el client noti el mínim possible el trencament a Grandvalira. De fet, ha confirmat que es treballa per mantenir la marca passat els dos anys de transició.
Vallnord, per la seva banda, ha invertit 3,4 milions d'euros a Pal-Arinsal, amb el nou peu de pistes al coll de la Botella com a punt central, amb unes expectatives de facturació de prop de 600.000 euros. L'objectiu també és créixer un 2%. El director general d'EMAP, Josep Martisella, creu que "el creixement anava en aquesta línia".
Ordino-Arcalís afronta el primer any del nou pla director amb una inversió de 1,3 milions d'euros. Segons el director de l'estació, Xabier Ajona, "el que més percebrà la gent és la garantia de neu". Destaca que es disposarà "de prou potència de producció al sector inferior de l'estació, on costava més produir".
Els dominis confien que la situació a Catalunya no afecti l'afluència d'esquiadors, si bé són conscients que és una situació que no depèn d'elles.
Informa: Andrés González-Nandín
Imatge: Anna Romagosa
Comparteix: