Cada cop queda menys per a l'inici de la temporada, el 29 de novembre, i els primers indicadors de Grandvalira fan preveure una bona campanya. Tot i això, el domini creu que hi haurà un descens dels turistes provinents de Rússia. L'aposta, per tant, se centra en el turista espanyol, francès i anglès.
Grandvalira afronta la temporada havent invertit 9,2 milions i amb el repte d'igualar o millorar els 1.600.000 forfets venuts l'any passat. I ho fa, a més, amb bones perspectives; amb optimisme, però també amb prudència.El domini aposta per mercats com ara l'espanyol, el francès i l´anglès, conscient que, aquest any, el turista rus disminuirà.A banda de les novetats d´aquesta temporada, com ara l´opció d´esquiar de nit o un nou parc temàtic familiar, Grandvalira ha invertit prop de 400.000 euros en la millora dels tres snowparks: Xavi, El Tarter i Sunset Park Peretol. El domini estrena, a més, secció de freestyle i un mini snowpark infantil a l'Escola d'Esquí i Snowboard de Grau Roig.Informa: Anna Lladó Locució: Judit Pedrós