Grandvalira Resorts tanca la primera temporada d'hivern amb totes les estacions integrades sota aquesta marca amb més de 2,3 milions de dies d'esquí venuts i superant les xifres de l'any anterior.
Qualifiquen la campanya "d'atípica", entre les escasses nevades i un entorn energètic i econòmic complex. Argumenten que les bones xifres són, en gran part, gràcies a les inversions en neu de cultiu dels darrers anys, que han permès garantir més del 60% dels dominis esquiables oberts. Això, diuen, també els ha donat un avantatge competitiu respecte a la resta d'estacions del Pirineu durant gairebé tota la temporada.
A més, Grandvalira ha superat lleugerament les vendes de l'hivern passat, amb més d'1,74 milions de dies d'esquí venuts i consolida així l'estratègia de preus dinàmics.
Pal-Arinsal ha venut uns 430.500 dies d'esquí, el que representa un 12% menys que l'hivern passat. Els ha penalitzat les xifres d'ocupació el fet d'haver avançat el tancament de les pistes abans de Setmana Santa. Per contra, l'estació ha incrementat un 19% la despesa mitjana per client.
Pel que fa a Ordino-Arcalís, ha tancat amb més de 186.500 dies d'esquí venuts, un 26% més que l'any passat, essent la millor temporada des de la integració a Grandvalira Resorts.
Aquesta també ha estat la primera temporada amb l'Andorra Pass, el forfet únic, que ha estat l'opció més escollida per un 74% de clients que l'han comprat. El Nord Pass l'han adquirit el 23% de clients, mentre que el Mountain Pass ha representat el 3% de les vendes globals.
Informa: Redacció
Comparteix: