Grandvalira Resorts tanca una temporada d'hivern atípica amb més de 2,3 milions de dies d'esquí venuts

Grandvalira Resorts tanca la primera temporada d'hivern

Grandvalira Resorts tanca la primera temporada d'hivern amb totes les estacions integrades sota aquesta marca amb més de 2,3 milions de dies d'esquí venuts i superant les xifres de l'any anterior.

Qualifiquen la campanya "d'atípica", entre les escasses nevades i un entorn energètic i econòmic complex. Argumenten que les bones xifres són, en gran part, gràcies a les inversions en neu de cultiu dels darrers anys, que han permès garantir més del 60% dels dominis esquiables oberts. Això, diuen, també els ha donat un avantatge competitiu respecte a la resta d'estacions del Pirineu durant gairebé tota la temporada.

A més, Grandvalira ha superat lleugerament les vendes de l'hivern passat, amb més d'1,74 milions de dies d'esquí venuts i consolida així l'estratègia de preus dinàmics.

Pal-Arinsal ha venut uns 430.500 dies d'esquí, el que representa un 12% menys que l'hivern passat. Els ha penalitzat les xifres d'ocupació el fet d'haver avançat el tancament de les pistes abans de Setmana Santa. Per contra, l'estació ha incrementat un 19% la despesa mitjana per client.

Pel que fa a Ordino-Arcalís, ha tancat amb més de 186.500 dies d'esquí venuts, un 26% més que l'any passat, essent la millor temporada des de la integració a Grandvalira Resorts

Aquesta també ha estat la primera temporada amb l'Andorra Pass, el forfet únic, que ha estat l'opció més escollida per un 74% de clients que l'han comprat. El Nord Pass l'han adquirit el 23% de clients, mentre que el Mountain Pass ha representat el 3% de les vendes globals. 

Informa: Redacció

Comparteix:

Andorra la Vella, Escaldes-Engordany i Sant Julià arrenquen motors per Sant Jordi  Terratrèmol de 4,1 de magnitud als Alts Pirineus