Grandvalira ha presentat aquesta setmana els millors resultats des del 2006. Una temporada exitosa que coincideix amb el primer any de promoció exterior conjunta amb Andorra Turisme. L´acord implica una contribució econòmica important d´Andorra Turisme, dues terceres parts, a la promoció exterior de l´hivern. Vistos els resultats, des del domini no dubten que seguiran, com a mínim un any més, col·laborant amb la societat pública.
L´estratègia de captació de clients a l´estranger que ha fet aquesta temporada Grandvalira, conjuntament amb Andorra Turisme, ha estat, en bona part, la responsable del creixement d´alguns mercats clau, com ara el britànic i el francès. Mercats que han ajudat decisivament als excel·lents resultats de la campanya 2013-14. La societat pública ha passat a assumir bona part de la promoció externa a l'hivern i ha estalviat als grans dominis esquiables esforços econòmics de promoció i comercialització internacional. Des de Grandvalira n´han quedat molt satisfets i volen mantenir aquesta cooperació. Aquesta col·laboració satisfà els responsables de l´estació perquè, diuen, ajuda a posicionar la marca Grandvalira internacionalment i, de retruc, la marca Andorra, amb la qual cosa tots hi surten guanyant. Pel que fa a l´estiu, aquesta temporada Grandvalira ha avançat que vol implicar-se molt més en la comunicació i promoció de les activitats que s´hi organitzaran.Informa: Jordi Cama