Ple a la sala de festes del complex esportiu d'Encamp en el concert de dissabte a la nit d'Hysteriofunk. El grup andorrà farà 30 anys l'any vinent i ho vol celebrar amb un disc nou.
El grup va tocar algunes de les seves cançons més conegudes, tot i que també va fer una selecció de temes poc habituals en els seus concerts.
"Hem agafat cançons de tota la nostra trajectòria, però són temes que habitualment no toquem. N'hi ha alguns que sí, que són els clàssics, però n'hi ha d'altres que feia molts anys que no tocàvem en directe."
Oriol Vilella, membre d'Hysteriofunk
"Ara ho fem poc. Per l'edat, per la vida professional de cadascú... Però quan ho fem és una trempera que no et dona res."
Lluís Cartes, Hysteriofunk
El grup farà els 30 anys l'any 2026 i, per això, ja pensen sobre com celebrar-ho.
"Ara comencem a treballar amb un disc nou. Comencem amb sessions d'improvisació, com hem fet pràcticament sempre, i arran d'aquí sortirà el que serà probablement el nou disc d'Hysteriofunk. Amb una mica de sort, potser el 2027 ja pot estar gravat, per celebrar aquests 30 anys amb un nou àlbum."
Oriol Vilella, membre d'Hysteriofunk
El concert s'emmarca dins de la programació cultural de la parròquia, que durant els propers mesos té preparades altres actuacions musicals, com també espectacles de dansa i teatre.
Informa: Martina Torrebadella
Comparteix: