L'àrea de Mobilitat cada vegada dedica més esforços a la comunicació per prevenir situacions de col·lapse al trànsit. L'aplicació al mòbil de creació recent ja ha aconseguit 15.000 descàrregues i la nova pàgina web, més de 147.000 visites.
Fer arribar la informació a l'usuari és clau per a la gestió del trànsit. Així ho considera el cap d'àrea de Mobilitat i la millor manera d'aconseguir-ho en aquests moments és a través d'internet i les xarxes socials.
Des de la posada en marxa de l'aplicació al mòbil de Mobilitat el febrer de l'any passat, ja s'han fet 15.000 descàrregues i la pàgina web que es va redissenyar fa un mes ja ha rebut 147.000 visites.
Twitter és la xarxa social on Mobilitat té més seguidors, més de 9.700, seguida d'Instagram, amb gairebé 9.000 i finalment Facebook, amb 3.500 usuaris.
Informa: Ester Pons
Imatges: Txema Galilea
Comparteix: