La inflació encareix el pressupost de l'Andorra Shopping Festival

www.andorradifusio.ad

L'Andorra Shopping Festival costarà enguany més de 800.000 euros. És la desena edició i el ministeri de Turisme té els objectius de promoure el comerç i atraure més visitants.

830.000 euros és el pressupost destinat a l'Andorra Shopping Festival d'enguany. Això és un 10% més respecte del 2022. Un dels motius, la inflació. "Hi ha hagut un encariment de la compra de mitjans, també hi ha hagut un encariment dels espectacles i de totes les coses que posem al carrer", ha detallat el ministre de turisme i comerç, Jordi Torres.

Poc més de la meitat del pressupost es destinarà a les activitats, mentre que la resta servirà per a promocionar el pla de mitjans. Andorra Turisme vol igualar les xifres de visitants de l'any passat. Des de la primera edició, el 2013, l'esdeveniment n'ha guanyat prop de 150.000. "L'any passat respecte a l'edició del 2021 ja hi va haver un creixement d'un 18%. L'any passat vam assolir una xifra molt important: 622.000 persones. Si assolim aquesta xifra ja serà un èxit".

Els carrers de l'eix comercial s'ompliran de propostes comercials, gastronòmiques i musicals per atraure visitants de totes les edats. Una de les novetats més destacades d'enguany, els sis photocalls.

La desena edició de l'Andorra Shopping Festival serà del 3 al 19 de novembre i enguany el fil conductor serà la il·lusió.

Informa: Karen Gacusana
Imatges: Andreij Cristancho

Comparteix:

Patronal i sindicats coincideixen en la necessitat d'apujar salaris Assandca reclama al Govern pisos tutelats per als pacients amb càncer