La Intel·ligència Artificial ha entrat amb força a les nostres vides. També a les empreses, on ja s'utilitza en matèria de productivitat. Això sí, cal valorar si el seu ús aportarà valor afegit. Dues-centes persones participen a la Jornada Empresa d'Andorra Telecom.
L'augment de productivitat és un dels millors avantatges, a hores d'ara, de la Intel.ligència Artificial. En l'àmbit jurídic, per exemple, es fa servir per a saber si un contracte s'avé a la llei contrastant-lo amb la norma. En l'àmbit del turisme pot ajudar a conèixer millor el client creuant dades.
"Coneixen l'experiència del client, el coneixen molt bé fins a uns extrems increïbles. Fan que les empreses de serveis turístics puguin oferir una excursió, per exemple, que agradarà al client amb un 99% de probabilitat".
Jordi Nadal, director general d'Andorra Telecom
Dues-centes persones han assistit a la Jornada Empresa 2024 per ampliar coneixement sobre en quins casos la Intel.ligència Artificial pot ser de gran ajuda. Andorra Telecom ha parlat del que ja aplica a l'empresa, sobretot els "xat-bots", que donen resposta a un ampli ventall de consultes dels clients.
L'operador també estalvia diners en la xarxa d'antenes mitjançant "l'ús d'intel·ligència artificial per optimitzar i detectar quan no hi ha gent a una determinada àrea". Això permet a la companyia apagar part de les antenes i estalviar fins a un 50% de llum.
La Intel·ligència Artificial arriba per transformar negocis i aportar eines de millora en un món que canvia molt ràpidament i on guanya qui utilitza millor els recursos.
Donem el tret de sortida a la #JornadaEmpresa2024! Preparats per descobrir com la intel·ligència artificial pot revolucionar els nostres negocis! pic.twitter.com/L9Z6Y4DwbD
— Andorra Telecom (@AndorraTelecom) October 3, 2024
Informa: Rosa Alberch
Imatges: Ricard Tenza
Comparteix: