Inúu ha multíplicat per quatre la seva afluència aquest mes d'agost respecte al mateix periode del 2013. Segons informa el termolúdic, han estat prop de 5.000 visitants els que han visitat Inuú al llarg dals darrers 31 dies. De la seva banda Caldea es manté en xifres similars a les del mateix mes de l'any passat amb uns 34.000 visitants.
Caldea-Inuú ha augmentat un 10 % la facturació respecte al mes d'agost del 2013. De fet, en els primers vuits mesos de l'any 2014 el centre també registra una factura superior a la el mateix periode de l'any passat. En aquest cas l'augment és d'un 7 %.
Des del centre termolúdic s'atribueix aquesta tendència positiva a la nova estratègia de comunicació i comcercialització. En els darrers mesos s'han intensificat les intervencions d'street marketing en punts de màxima afluència de turistes.
En vistes a la tardor se seguirà reforçant l'acció comercial tan a Espanya com a França. De fet, la direcció estudia llançar una campanya publicitària específica.
Informa: Víctor Reolid
Comparteix: