Invertir en infraestructures, clau per seguir fent créixer la marca Andorra vinculada a l'esport

www.andorradifusio.ad

La marca Andorra vinculada al món de l'esport ha tingut un creixement exponencial els darrers anys. Se n'ha parlat al cicle de conferències organitzades per la CEA amb el títol "El futur a debat". La inversió en infraestructures podria contribuir a millorar el panorama actual.

Els darrers anys Andorra ha invertit en esport i aquesta estratègia ha tingut un retorn econòmic que l'ha posicionat com un destí molt atractiu per acollir estades, esdeveniments esportius i actuar com a camp base per a molts esportistes de primer nivell.

Els darrers anys el creixement ha estat exponencial i per mantenir-lo caldrà continuar invertint.

El CEO de MVM Sports Group, Albert Miralles, creu que "la gent associa la marca Andorra amb l'esport" i que la societat andorrana "està dirigint les seves vides a fer activitat esportiva". Segons ha destacat, "tot això, fa que els esportistes, vinguin, provin i se sentin molt bé". No obstant això, ha remarcat que es poden millorar infraestructures, com ara l'aeroport.

En aquesta línia, des de VSL Sports, Gerard Riart ha assenyalat que un centre d'alt rendiment és una cosa que s'hauria de treballar per al futur. També ha destacat que actualment els hotels on es poden fer estades d'equips professionals estan a l'alça, i ha assegurat que "és el que dona renom i fa que tots els equips inferiors vulguin imitar-los".

També s'han demanat bonificacions per a empreses patrocinadores i s'ha beneït l'acord amb Ironman. Segons els conferenciants, l'esport s'ha diversificat. Així, tot i que l'esquí continua sent l'esport nacional, les distàncies són més curtes.

Per la qualitat de vida molts esportistes d'elit s'acaben quedant a viure a Andorra, situació que pot repercutir positivament en l'esport nacional.

Informa: Cesc Sanjuan
Imatge: Jordi Seabra

Comparteix:

Pyrénées comença la preselecció d'empleats del Punt de Trobada Les estacions catalanes pressionen per obrir en una setmana