LA CASS proposa al Govern crear un tribunal mèdic per gestionar les discrepàncies sobre les altes laborals i vol millorar la informació que es dóna a l´usuari per entendre la decisió mèdica. Pel que fa a la millora de l´atenció al públic, la parapública ha creat la nova figura de l´administrativa social.
Una de les queixes més habitual que el raonador del ciutadà rep cada any dels ciutadans és sobre les decisions de la CASS de donar les altes laborals, així com el tracte que ofereixen els treballadors de la parapública als usuaris.
Pel que fa a la primera, la CASS ha assegurat que està reforçant els mecanismes perquè els usuaris tinguin com més informació millor per entendre la decisió mèdica, però també proposa al Govern anar més enllà.
Dins del Pla estratègic que la CASS ha fet per als tres anys vinents, hi ha els objectius de millorar la comunicació externa i interna, potenciant els tràmits en línia a través del projecte Oxigen; i també reestructurar l´àrea d´Atenció al Públic per millorar les necessitats dels usuaris. En aquest sentit, s´ha contractat una persona, s´ha creat la figura de l´administrativa social i s´ha implantat el sistema de cita prèvia.
De totes maneres, Rascagneres ha assegurat que segons els últims informes, li consta que les queixes pel tracte dels treballadors han disminuït notablement.
Informa: Laia Ferré Marot
Imatges: Vicente Bellot
Comparteix: