La redifinició de la marca Andorra es treballarà des d'una taula entre agents públics i privats

www.andorradifusio.ad

Més de 1.200 persones d'arreu del món han expressat la seva opinió sobre la imatge d'Andorra. Aquesta és una de les primeres dades que coneixem de la segona enquesta de la Confederació Empresarial (CEA) per redefinir la marca Andorra. Segons ha pogut saber Ràdio i Televisió d'Andorra, es crearà una taula de treball público-privada que comptarà amb la participació del nou ministeri d'Economia, Competitivitat i Innovació.

Després de recollir l'opinió de la imatge d'Andorra dels residents en una primera enquesta, la CEA té també ara sobre la taula l'opinió de ciutadans de més de 40 estats. En total, més de 1.200 persones han valorat aspectes del país, com les seves fortaleses o mancances.

Tot i que la CEA inicialment havia criticat la manca d'acció del Govern en aquesta iniciativa, finalment l'executiu hi formarà part. Segons ha pogut saber Ràdio i Televisió d'Andorra, properament es crearà una taula de treball público-privada on hi haurà el nou ministeri d'Economia, Competitivitat i Innovació. Des de la Confederació han valorat positivament la predisposició de Gilbert Saboya de sumar-se a aquest projecte. En la propera reunió de la comissió marca Andorra es decidirà també quins altres organismes estaran convidats a participar-hi.

La patronal exposarà a mitjan setembre les conclusions d'aquesta segona enquesta, que segons han avançat els responsables ja estan molt avançades. Els encarregats han reconegut també que aquest projecte "és tot un èxit" ja que es disposa de l'opinió de gairebé 2.000 persones, entre residents i estrangers, sobre la imatge d'Andorra.

Informa: Marc Guadilla
Locució: Pere Moliné

Comparteix:

Nit de música de contrastos a Andorra la Vella i Encamp El Centre Islàmic d'Andorra es manifestarà a Barcelona contra els atemptats terroristes