Després de set anys, el sector de la construcció s'ha estabilitzat i ara la voluntat de l´Associació de Contractistes d'Obres és créixer. L'entitat es mostra satisfeta, diu, amb la decisió de l'executiu d'augmentar la inversió destinada a obra pública i demana que arribi a xifres d'entre 50 i 60 milions. Sol·licita, a més, que Govern doni continuïtat al Pla renova.
A la bona notícia que suposa l'estabilització de l´activitat i l´aturada de la destrucció de llocs de treball i el tancament d´empreses, cal afegir, segons l'ACODA, la decisió de l´executiu d'incrementar la inversió en obra pública l'any 2015. Un fet, que, segons l´entitat, dóna tranquil·litat i pot permetre un creixement sostingut.
A més, el sector demana continuïtat al Pla renova per fomentar la rehabilitació d'habitatges, l´eficiència energètica i l´ús d'energies renovables. El programa Renova, que es va posar en marxa al mes de maig, ha atorgat subvencions per un import total de 130.000 euros i 15 préstecs per un total de 342.000 euros.
Informa: Anna Lladó Locució: Pere Moliné
Comparteix: