Els aparadors són la primera impressió d´un establiment i han de resultar atractius per cridar l´atenció dels compradors. Amb motiu de la propera edició de l´Andorra Shopping Festival, Andorra Turisme ha ofert una classe magistral sobre com decorar aparadors.
L´aire serà la temàtica central dels aparadors en la propera edició de l'Andorra Shopping Festival. Una vuitantena de comerciants s´han acostat al Centre de congressos d´Andorra la Vella per descobrir les últimes tendències en la decoració d´aquests espais. Segons l'expert en aparadorisme, Chené Goméz, embellir la cara exterior dels negocis és un dels reptes perquè les marques puguin transvasar els seus valors als clients. Per això "el més imporrant és fer entendre que un aparador no ha de vendre el producte" sinó "els valors de la marca, perquè és la primera impressió de la botiga".
L´Andorra Shopping Festival tindrà lloc entre el 28 d'octubre i el 12 de novembre. Un any més s´aposta, sobretot, pel mercat català, però també se centra l´atenció en els possibles compradors de la resta d´Espanya i França. L'objectiu: atreure turistes fora de les temporades d'estiu i hivern. El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, destaca que amb"l'experiència que tenim fins ara amb aquestes tres edicions podem fer un Andorra Shopping qualitatiu, en la línia del que exigeix la comunicació d'Andorra com una destinació premium".
Després de la classe magistral, el proper pas seran tutories personalitzades. Unes reunions amb experts en aparadorisme, per tal de valorar com enfocar les idees que tinguin els comerciants per vestir els seus negocis.
Informa: Marc Guadilla Imatge: Robert Querol
Comparteix: