L'Andorra Convention Bureau és un ens creat per Andorra Turisme i encarregat de la promoció del Principat com a destinació per a la realització d'esdeveniments, reunions, congressos i viatges d'incentius. Aquest 2024 treballarà per consolidar-se com a destí de turisme de negocis en el mercat anglès, que ha demostrat un interès creixent en el darrer any i que, a més, és un mercat que ja visita Andorra en períodes vacacionals.
Així s’ha explicat en la 15a assemblea que s’ha celebrat aquest dimarts i que ha comptat amb la presència d’una trentena d’empreses del país membres de l’entitat, totes vinculades al turisme de negocis i reunions, i amb una àmplia experiència en el sector.
Seguint amb la línia de treball de l’any passat, el 2024 es continuarà apostant pels mercats propers, amb accions a França i Espanya. En aquest sentit, es preveu organitzar viatges de familiarització, per donar a conèixer tant l’oferta d’estiu com la d’hivern, roadshows, formacions i visites comercials, entre d’altres. A més, enguany es rebrà per primera vegada el Global Mice Forum, que comptarà amb un centenar de participants dels mercats espanyol, francès, belga, holandès i anglès.
Els esforços de l’Andorra Convention Bureau van permetre que el 2023, el turisme de negocis a Andorra retornés les dades prepandèmia, recuperant l’activitat corporativa i d’incentius al país. La majoria d’esdeveniments, el 60%, van venir d’Espanya, mentre que el mercat francès va posicionar-se en segon lloc, amb el 31%. La resta, el 9%, van venir d’altres països, entre els quals van destacar el Regne Unit i els països nòrdics.
L’assemblea d’aquest dimarts ha acabat amb una formació d’intel·ligència artificial aplicada al turisme de negocis, tot seguint amb el compromís de l’Andorra Convention Bureau d’oferir formacions als seus membres.
Informa: Redacció
Comparteix: