L'aplicació Alpify planteja implantar-se a Sud-amèrica

www.andorradifusio.ad

Alpify, l'aplicació andorrana amb més renom, i l'empresa que l'ha creada, planteja implantar-se a Sud-amèrica amb alguna variació. La voluntat de l'empresa andorrana és modificar l'aplicació per donar-hi un ús més social de localització o en cas d'emergència per a persones grans o infants. La implantació d'aquesta aplicació que ja ha estat tot un èxit a Andorra també ho està sent a Espanya i ja compta amb més de 100.000 usuaris. Ara Alpify vol arribar al milió d'usuaris i ha decidit invertir en publicitat per a un producte que fins ara s´ha donat a conèixer a través del boca-orella.

Alpify va néixer com una aplicació destinada a facilitar la recerca de persones perdudes a la muntanya. Ara, uns anys després de la seva creació i de l´èxit assolit, l´aplicació podria arribar al continent sud-americà, més concretament a Mèxic amb alguna variació. La voluntat és donar-hi un ús més social. És a dir, que pugui servir pel dia a dia de persones que puguin ser localitzades o puguin avisar el servei d´emergència de la manera més senzilla. Per això Alpify busca ser una eina per a gent gran i infants, però també per a altres col·lectius.

Guillem Viladomat, Fundador Alpify: "Ara ens hem focalitzat molt amb la segurtetat i volem començar a desenvolupar un aspecte més social per tal de que la gent l'utilitzi més enllà de l'urgència.  Estarà destinat a d'altres col•lectius a més dels esportites  com són la gent gran i els nens. Alpify no només  pot ser utilitzat en muntanya. Pot funcionar en qualsevol situació i volem incentivar que s'utilitzi més".

Aquest pas es fa després que l´aplicació s´hagi implantat amb garanties a tot l´estat espanyol, superant els 100.000 usuaris. Una xifra que la companyia vol multiplicar per 10, arribant al milió, gràcies a les variacions que s´afegiran al programa. El pas cap a l´Amèrica Llatina també es fa a causa de les dificultats amb què s´han trobat a Europa.

Guillem Viladomat, Fundador Alpify: "Europa és un lloc complicat per treballar amb l'administració, la burocràcia és molt lenta. Potser per sud-amèrica és més fàcil, o no, en tot cas anem a provar-ho."   

L´aplicació, que ja és tot un reclam, ha guanyat usuaris gràcies al boca-orella i ara la companyia també ha decidit invertir en publicitat perquè el producte guanyi cada vegada més descàrregues.

Informa: A.Pifarré/A.Alamán

Comparteix:

El Trio Madriu posa la música al Dia Internacional dels Museus El CENMA segueix ampliant les recerques amb centres estrangers