L'aposta per la restauració de les estacions surt a compte

www.andorradifusio.ad

Cada vegada més la restauració guanya pes a les estacions d'esquí. El creixement d´aquest sector i la importància en la facturació fa que els dominis apostin per millorar l´oferta.

L´oferta gastronòmica de les estacions no era un dels punts forts, o almenys no justificava la motivació per anar a esquiar. Els temps canvien i la demanda del client també. En aquest sentit s´ha experimentat una millora significativa fins al punt que comparativament en els darrers anys el creixement en la facturació per aquest concepte supera el de la venda de forfets. Almenys en el cas de Grandvalira. L'increment de facturació d'hosteleria en sis anys ha sigut d'un 40%, aproximadament, segons explica el director general de Grandvalira-NEVASA, Alfonso Torreño.

Ara aposten per una oferta gastronòmica basada en la qualitat, potenciant els productes nacionals i complementant-los amb matèria primera molt selecta. Aquest dilluns han presentat les novetats de l'oferta de restauració. "Busquem donar valor als restaurants dins de l'estació", insisteix el responsable de restauració de Pas de la Casa-Grau Roig, Carles Jordi, qui assegura que "abans la gent venia a esquiar i a més a més menjava, i ara van a menjar i a més a més esquien".

El domini esquiable disposa de 45 punts de restauració. L´objectiu és donar satisfacció a paladars tan diversos com els es poden aplegar en una estació d´esquí.

Informa: Joan A. Sarmiento
Imatges: Enric Fernández

Comparteix:

El 2019 podria entrar en funcionament la primera sastreria per internet El Govern avisa a la UE que si ha de cedir sobirania fiscal no signarà l'acord d'associació