
Andorra guanya popularitat com a destinació de turisme de negocis, amb un creixement important de les peticions rebudes l'any passat per l'Andorra Convention Bureau. S'han acollit uns dos-cents esdeveniments, la majoria provinents d'Espanya.
Durant el 2024, Andorra ha rebut un 38% més de peticions com a destinació de turisme de negocis. Dues terceres parts de les sol·licituds arriben d'Espanya, el 26% provenen del mercat francès i la resta de països com els Estats Units i el Regne Unit.
L'Andorra Convention Bureau continuarà apostant per diversificar els mercats, amb atenció especial a Bèlgica i els països escandinaus. Per aconseguir-ho, s'incrementarà la presència en fòrums internacionals, com ara el Break the Ice o l'M&I.
L'aposta pels mercats propers es mantindrà, amb accions a França i Espanya per donar a conèixer tant l'oferta d'estiu com la d'hivern, roadshows, presentacions o visites comercials. S'esmerçaran esforços per atreure trobades dels sectors tecnològic, financer o farmacèutic.
La 17a assemblea de l'Andorra Convention Bureau ha comptat amb la presència d'una trentena d'empreses membres de l'entitat. L'acte ha acabat amb una formació d'intel·ligència artificial aplicada al turisme MICE, que genera impacte directe en l'economia local i reforça la posició d'Andorra com a destinació de referència.
??Andorra continua guanyant popularitat com a destinació de turisme de negocis, amb un creixement del 38% de les peticions rebudes per l’Andorra Convention Bureau durant el 2024. S'ha explicat a la XII Assemblea de l'ACB, on hi han participat una trentena de membres. pic.twitter.com/zDNBYAU2O2
— AndorraWorld - Andorra Turisme (@andorraworld_ad) March 6, 2025
Informa: Redacció
Imatge: Andorra Turisme
Comparteix: