L'ESPIC, el Contact Center d'Andorra Telecom, ha tingut fins al maig una facturació de 600.000 euros, la mateixa xifra assolida en tot el 2016. Amb l'ampliació de les oficines, el desig és arribar a final d'any al milió i mig.
El Contact Center d'Andorra Telecom continua l'any amb uns nivells de creixement alts. La xifra de facturació fins al maig ha estat al voltant de 600.000 euros, la mateixa que la facturació anual del 2016. L'empresa ha tancat amb un benefici de 43.000 euros. El director del centre, Joan Foix, confia que amb aquest ritme assoliran el milió i mig a final d'any.
La iniciativa neix de l'eliminació progressiva del roaming, una font d'ingressos important per a la parapública. L'ESPIC, que va començar a caminar l'any passat, ha complert "totes les expectatives", ha assegurat el director d'Andorra Telecom, Jordi Nadal.
Després de l´ampliació de les oficines, l´ESPIC espera la incorporació de tres empreses més al setembre. A més, tenint en compte la proximitat amb França, es veu el mercat francès com una oportunitat més per créixer, a la vegada que espera ampliar la plantilla de 60 a 80 treballadors al desembre.
Informa: Tatiana Navarro
Imatges: Anna Ginestà
Comparteix: