Per al Govern, l'opció més viable per tirar endavant l'estació nacional d'autobusos és a la part baixa de la Comella i amb el finançament compartit entre el sector públic i el privat. El sector hi dóna suport, però encara cal seguir treballant en el projecte operatiu.
Jordi Alcobé afirma que després de 25 anys parlant d'aquest projecte ha arribat ja el moment de passar a l'acció. En aquest sentit, es postulen dues opcions: o l'avinguda Tarragona o la part baixa de la Comella. Aquesta segona opció és la més viable, tot i que hi ha un problema de finançament. Ja hi ha hagut dues reunions amb el sector i es mostren disposats a participar-hi. Alcobé apunta que ara mateix no hi ha gaires més alternatives, ja que el terreny a l'avinguda de Tarragona encara necessita el desenvolupament de més plans. Pel que fa a la Comella, cal acabar de desplegar el projecte operatiu i, un cop tingués llum verda, les obres tardarien entre un any i any i mig.Informa: Rubén Carcellé