La crisi de la Covid-19 també està afectant els patrocinis en el món de l'esport. Un dels afectats ha estat Albert Llovera, que ha optat per fer una crida a través de les xarxes socials per participar en el Dakar 2021. Entre 10 i 15 empreses, totes de fora del país, s'hi han mostrat interessades.
La darrera edició del Dakar va ser la primera d'Albert Llovera com a pilot del Petronas De Rooy Iveco. Al volant del Powerstar 517 va completar una gran actuació i va acabar les 12 etapes i 5.000 quilòmetres cronometrats a l'Aràbia Saudita com el segon millor pilot de l'equip, en el 15è lloc de la general. La crisi sanitària ha complicat una continuïtat que semblava assegurada i ha portat Llovera a fer una crida a les xarxes socials per trobar patrocinadors.
"Vam fer un Dakar impressionant, ens va anar tot bé, ho teníem tot tancat i la Covid-19 ha fet trontollar totes les coses, els patrocinadors, l'equip, que ha passat de renovar-nos automàticament a (demanar) tres vegades l'import que aportàvem", explica.
L'anunci del popular pilot ha tingut efecte i ja s'hi han interessat entre 10 i 15 empreses de fora del país. Llovera també compta amb altres opcions, si finalment no continua al Petronas De Rooy Iveco. Assegura que té l'opció d'un equip "bo" de camions i un equip "bo" de cotxes però que ha de veure fins on arriben les aportacions dels patrocinadors.
Amb una audiència estimada de 20 milions en interaccions a les xarxes socials, i un valor publicitari equivalent de més de 800.000 euros per aparicions televisives durant el 2019, segons l'agència Rebold, patrocinar Llovera sembla una aposta segura, tot i la crisi.
Informa: Joan López
Imatges: Pere Besolí
Comparteix: