La segona edició de Mamapop no ha complert les expectatives dels organitzadors. La recaptació ha sobrepassat els 20.000 euros, menys del que es va aconseguir l´any passat. En tot cas els organitzadors avancen que hi haurà una tercera edició al Principat.
El projecte, que va néixer a Lleida on ja se n'han fet cinc edicions, destina els diners recaptats a través d'un concert solidari a la investigació sobre el càncer de mama.
Enguany Andorra acollia la iniciativa per segona vegada, però no s'han complert les expectatives i s'han reunit menys diners que l'any passat. La directora executiva del projecte, Elisabeth Vicens, ho atribueix al procés de fidelització al país i explica que ja estan preparant una tercera edició a Andorra per al proper mes de març.
A Andorra han estat moltes les aportacions particulars i d'empreses, com la de perfumeries Gala, que amb la venda d'uns miralls a un preu de 2 euros ha aconseguit reunir 5.042 euros, que aquest matí han lliurat a l'organització. La directora general d'Andimesa, propietària de perfumeries Gala, Mercè Carbonell, considera la xifra "simbòlica" i explica que els clients "veien assumibles" aquests dos euros per contribuir amb la causa.
Igual que la resta de diners recaptats, aniran destinats a l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida, pioner en la investigació sobre el càncer de mama.
Informa: Joan A. Sarmiento
Imatges: Anna Romagosa/Enric Fernandez
Comparteix: